Glögg

Sitter med lite glögg nu efter en jobbigt arbetsdag (även om den faktiskt gick ganska bra), måste passa på med julgrejer så idag har jag även druckit två julmust och ätit pepparkakor. Inte illa! Imorrn är sista arbetsdan, känns lite knäppt, men rätt skönt också. Känner mig lite sugen på nya utmaningar nu faktiskt. Och en utmaning lär det ju blir. men så länge jag får ett schysst jobb, bra backe och framförallt träffa schyssta människor så blir det nog super!

Ska ta det lugnt ikväll, blir ju som dagt jobb imorrn så blir att vara hemma och mysa med familjen. Måste ju passa på så länge jag är hemma. Ska även käka min nya favorit onyttighet (den förra var tacochips, aioli och ost i ugnen) - Naturchips dill och gräddfil + gräddfil rätt och slätt. Mycket mumsigt!

Och på tal om mumsiga saker. Eller mumsigt och mumsigt. Jag har köpt en sjukt bra uppfinning! Puder till håret. Ger helt sjukt mycket volym som jag ju behöver eftersom att jag har mesigast hår i världen. Som sagt, sjukt bra uppfinning!

dfkasld

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja är inte detta en gåva från gud?! =)

2008-12-09 @ 22:07:06
URL: http://hannastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0