Hemma!

Nu är jag hemma på riktigt efter 19 veckor i Österrike och 1,5 vecka i svenska fjällen. Har nog haft världens bästa vinter, men det är skönt att komma hem också. Tänkte bli duktig nu igen och styra upp min blogg, blev ju lite dåligt med det därborta eftersom att jag inte hade särskilt mycket tillgång till internet och jag fokuserade mer på resedagboken.

Hur som helst. Världens bästa vinter som sagt.
Skidåkning har varierats med jobb och fest. Tror även att världens mest sköna människor fick för sig att åka till precis samma ställe, precis samma vinter för skönare folk än det vi träffat där borta får man leta efter (tur att jag har sköna folk här hemma också, annars hade jag nog gått under) Hur som helst, kompisar för livet och en erfarenhet för livet också - Inte dåligt! Ska lägga upp lite roliga bilder så fort jag letat upp min kamera som mystiskt har försvunnit för tillfället.

Men, nu är jag hemma iallafall! Två kattungar har vi fått, konsum ser annars ut och bredvid skekraft är det ett tokstort hus i koppar. Vad som mer har ändrats lär jag väl få se imorrn när jag ska dra mig till stan för lite hårklippning. Förövrigt lyckas ju jag alltid vara extra vacker när jag kommer hem från lite längre resor. Efter Thailand hade ju mitt hår en fantastisk gul färg, sjukt snyggt om man gillar gult i håret. Annars var det väl ingen hit. Nu när jag kom till sverige såg jag helt normal ut faktiskt, men man ska inte ropa hej, för efter en vecka i Bydalen har jag fått några mystiska utslag i ansiktet vilket gör att det ser ut som att jag har böldpest eller nåt liknande. Inte smickrande alls måste jag säga.

Jag är dock lite dålig på att vara hemma känner jag, för om ganska lite mer än exakt envecka tar jag mitt pick och pack och drar till Uppsala, Sthlm och Östersund. En liten sverige tripp sådär, ska bli kul att hälsa på lite folk!


Nu ska jag och lillbror se klart filmen vi började på på vägen hem, sen blir det middag. Imorrn - klippa hår, sen försöka träffa lite folk för att sen avsluta med en chillkväll hemma hos V.
Hejs!

(tänkte bara lägga upp en liten bild jag hade på resedagboken - knähögt puder i sportgastein, en av årets bästa skiddagar)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Välkommen hem och vi ses nästa vecka här i Uppsala=) Hoppas allt är bra=) kram

2009-04-19 @ 21:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0