Lisas Blogg

Eftersom att jag är en aning klantig och har slarvat bort min kamera (med 1500 bilder från Bad Gastein) så blir det inte så mycket bilder här för tillfället.
Men, jag har en kusin som är väldigt aktiv med kameran och mackrar och har sig, så vill ni se vad jag hittar på allt mest nu i valborgstider finns det massa bilder och sånt på dennadagen-lisa.blogspot.com. Länken finns längre ner på sidan till höger.

Nu äter vi skumtomtar, dricker vin (det är ju iallafall kvalborgs idag) och bakar bröd. Snart kommer mer kusiner, syskon och pojkvänner till denna lilla vind. Jag är taggad!

Kommentarer
Postat av: sara

Aaa, jag kan väl ringa dig nån dag! :) Hade du kul på valborgs?



kram

2009-05-01 @ 19:16:34
URL: http://silverpingla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0