Lördag

Jag är ensam hemma och djurvakt eftersom att familjen fick för sig att åka till tärna för lite tävling. Dom kom också på den brilljanta idén att boka en mäklare till klockan 16 på måndag. Vilket betyder att jag måste styra upp huset på något vis, städa och ha mig. Himla roligt!

Men, idag blir det hur som helst festligheter för första gången på länge här hemma. Ska bli kul, men tomt utan alla BG kompisar. Som tur är verkar vi ändå bli ett gäng så det blir nog väldigt bra ändå!

Och. Kameran är inte hittad. Jag är ju klantigast i stan.

Nu - städning. Weei!
(Känner jag mig själv rätt kommer jag nog skjuta på det tills imorrn, men det vore skönt att få det bortgjort nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0