Söndag

Igår blev det ju som sagt lite festligheter. Förfesten var välda rolig med lite folk jag inte träffat på ett tag. Dock har jag ju haft roligare ute. Sjukt vad jag saknar österrikes uteliv med nästan bara folk man känner, billig alkohol oh massa bra musik. Ballen var inte riktigt så kul faktiskt. Dålig musik och lite folk. Trist. Menmen, blir väl kanske bättre ju närmare sommaren vi kommer och fler folk börjar komma hem.

Åker ju imorron också!
Börjar bli riktigt taggad nu när det är så fint väder och allt!

Dock kan jag ju inte njuta av det fina vädret idag eftersom jag fick det fina uppdraget att städa hela huset. Jippie!
Har även börjat bli gammal, blir bakis för ingenting. Mycket onödigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0