Torka i hjärnan

Även om jag hunnit med att göra en del kul saker de senaste dagarna så har jag total skrivtorka. Vilket brukar lättas upp med en liten lista. Så även om det kanske är tråkigt att läsa, så är den iallafall kul att svara på och nån kanske orkar läsa första frågorna iallafall.


1. Hur gammal är du om fem år?
27 gammtanta
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Farmor och Farfar
3. Hur lång är du?
164
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
En djävulsk romans två
5. Vem ringde du senast?
Arvid
6. Vem ringde dig senast?
Arvid
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Jag sover hos Stina inatt, sätter väckaren osv! Avve  (Arvid skickade fel)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Både och
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta =)
10. När såg du senast din mamma?
Nyss
11. Vilken ögonfärg har du?
Inte knallblå men blå
12. När vaknade du i dag?
12.35, det senaste jag veknat på många veckor
13. Vilken är din favoritjulsång?
Ingen aning
14. Vilken är din favoritplats?
I sverige - stugan i Burvik. Annars utomlands i allmänhet
15. Vilken plats föredrar du minst?
Frysen på Stig´s
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Nånstans där jag trivs
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
monster under sängen
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Nåt i jämtland, kan bara inte komma på exakt. Om det menas ontimagenskratta.
19. Hur stor är din säng?
105 cm
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Ingen egen men det kommer väl
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
beroende på
22. Hur många kuddar har du i sängen?
2
23. Hur många landskap har du bott i?
1
24. Vilka städer har du bott i?
Längre än semester i en och samma "stad,hus,lägenhet" - Bureå, 10 min utanför Selfoss(Island), Manchester, Bad Gastein
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota på sommaren. Aaah, längtar.
26. Är du social?
Allt som oftast, så länge jag inte blir "ibörjanblyg"
27. Vilken är din favoritglass?
Piggelin är underskattad en varm sommardag
28. Vilken är din favoritefterrätt?
Panna cotta, eller yoghurtterrine med bär
29. Tycker du om kinamat?
Ja,starkt ska de va!
30. Tycker du om kaffe?
Med socker och mjölk
31. Vad dricker du till frukost?
juice om det finns
32. Sover du på någon särskild sida?
Olika i olika sängar
33. Kan du spela poker?
Jag kan ju reglerna, frågan är hur bra jag är
34. Tycker du om att mysa/kela?
Jaa
35. Är du en beroendemänniska?
Jo det är jag nog
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Håkan Hellström tror jag. Men han känner jag ju iochförsig inte
37. Vill du ha barn?
Yes
38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, minilite isländska, minilite spanska, och endel tyska - särskilt restaurang fraser
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nepp, och ska jag det ska det vara jag som kör. Tack.
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Hav
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Resa
42. Äger du dyrbara smycken?
Inga överdrivet dyrbara, men billigare än Glitter och Spar iallafall
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Så längesen jag såg på tv ordentligt nu
44. Kan du rulla med tungan?
vet inte riktigt vad som menas
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Rolig på ett knäppt sätt är lillebror
46. Sover du med gosedjur?
Det händer att det ligger nåt i sängen =)
47. Vad har du för ringsignal?
dingdingringadingadingding. osv. Galen och jobbig
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Det finns väl endel
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Reatjosan i ett reklamblad
50. Flirtar du mycket?
Inget frivilligt
51. Kan du byta olja på bilen?
Med instruktioner borde det väl gå
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nejtack
53. Vilken var den senaste boken du läste?
En Eva och Adambok jag lånade av lillebror i jämtland
54. Läser du dagstidningen?
Kollar igenom den på morronen när jag är ledig och serierna framför allt.
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nepp
56. Dansar du i bilen?
Kanske om jag är glad
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Minns inte
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
sudoku hos Farmor och Farfar (gills det?)
59. När var du i kyrkan senast?
Var i ingången till en kyrka i Bad Gastein för att kika
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Kanske Inge, Eller musik Niklas
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Två nätter tror jag
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0