Torsdag

Soligt som sjutton är det ute, och jag börjar bli sugen på att hitta på något som inkluderar vara ute i solen. Dock är det ju inte samma sak här hemma eftersom att man inte är ute på samma sätt. Men men, nån promenad får jag nog ta mig.

Efter 3 dagar hemma har jag ändå hunnit med lite. Både duktiga saker som styra upp jobb (får veta idag!), fixa bankkort och tandläkaretid. Och lite kul saker som träffa folk och sånt.

Snart blir det även Uppsala och lite allt möjligt. Har faktiskt styrt upp mitt liv kring det, så nu vet jag nästan exekt när var och hur jag kommer vara. Iallafall vilken stad.

Mån 06.30 flyg Skellefteå - Stockholm
Blir upphämtad av Celine och vi ska väl hitta på en himla massa kul grejer. Kanske lifta med några idioter som kör 140 i kurvorna bara för att skrämmas. eller, visstja. Vi skulle ju aldrig lifta igen.

Tisdag någon gång på dagen tar jag mitt pick och pack och tar tåget till Uppsala. Ska hänga med Kusin. Möjligtvis styra upp lite andra dejter med kompisar och kanske Arvid + bror.

Onsdag kväll kommer Syster, systerspojkvän och Matte tror jag.

Torsdag. Valborgs! Tänkte väl hänga med släkten första delen av dagen för att sedan på aftonsidan byta lag till kompislaget

Fredag. Bakisdag, eller grönan. Får se hur hårt det blir.

Lördag. High school musical3 musikalen i sthlm med syster, systerspojkvän och jag.

Söndag. Hejdå Uppsala, hej Östersund

Onsdag, Au blir stortanta så lite kalas får vi ha!

Torsdag. Buss heeem.

Så, inte så intressant information kanske men så blir det iallafall !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0