Uppsala

Nu har jag förflyttat mig till Uppsala efter en mysig dag i storstaden med Celine. Vi hann med både shopping, träning, kändisspaning på pizzerian i Täby där vi åt middag (Carina Berg och Christian Luuk), + lite mys med film. Jättebra dag iallafall och hoppas verkligen på att hon tar sig till Uppsala över Valborgs. Kändes dock väldigt tomt utan Lina....

Men nu är jag hursomhelst i Uppsala, med en sjuk träningsvärk. Trots den har jag och Lisa varit ute på promenad i nästan 3 timmar, inte illa! Annars har det mest varit en chilldag. Åkte buss i en timme runt i Uppsala för att vi råkade åka lite fel. Men det var ju bara kul att se sig omkring.

Blir för övrigt mer och mer säker varje gång jag är här att jag vill flytta hit om något år när jag ska plugga. Har varit rätt bestämd på den punkten sen första gången jag var här, för 4,5 år sedan och än har jag inte ändrat mig. Dock får det nog dröja åtminstone ett år till..

Nu ska jag nog kanske baka lite bröd inför den stora dagen., Tjo!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du joinar oss någon gång under valborgs :)

Var sjukt länge sen vi sågs så skulle vara jätte kul!

2009-04-28 @ 21:38:22
URL: http://emmabom.blogg.se/
Postat av: lina

sötaste stini!!! Jag tänkte så på er i söndags. Vill vart med er <3

2009-04-29 @ 10:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0