Dålig uppdatering

Som vanligt. Blir det när det är mycket som händer.
Hade hur som helst en grym valborgs, även om jag försummade mina kompisar. Dock kan jag ju iallafall vara glad för att jag inte försummade min släkt. Måste välja ibland, förra året valde jag kompisar. Iår släkten. Kanske får bli lite varannat år eller nåt.

Hursomhelst en sjukt bra vecka tillochmed, och det mesta kan ni som sagt läsa om på lisas blogg:
dennadagen-lisa.blogspot.com

Just nu är det Östersund för hela slanten. Igår blev det bakning, och idag är Au och Niklas på skolan så jag sitter här i min ensamhet och filosoferar. Blir nog en vända på stan snart, är ju trotsallt en syster som fyller år imorrn!

Hemfärd blir det på torsdag är planen.

Ganska intressant om man tänker efter. Sen november har jag sammanlagt varit hemma 1 vecka totalt. Även om jag varit i Sverige i nästan en månad nu har jag av nån anledning inte lyckats vara hemma mer än en vecka. Knäppt.

OCH, jag har hittat min kamera! eller Arvid har. Men jag är jätteglad ändå, nu när jag kommer hem kan jag äntligen börja lägga ut lite bilder! Jag är glad!


Kommentarer
Postat av: lina

åh va roligt emd bilder. LÄNGTAR. Pussen

2009-05-06 @ 14:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0